Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz reklamacji znajdziesz na: 

https://atelier-online.pl/pl/i/Formularz-reklamacji/1

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Sklep Atelier-Bodara

ul.Ofiar Terroru 58 a

44-280 Rydułtowy

tel 576 266 062

ZWROT TOWARU


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie dostępne na :

 https://atelier-online.pl/pl/i/Formularz-zwrotu/13

i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami i dowodem zakupu (paragon): 

Sklep Atelier-Bodara

ul.Ofiar Terroru 58 a

44-280 Rydułtowy

tel 576 266 062 

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl